Harga Promosi Terhebat Penawar Gout Rhizoplus Azzahra



Saya jual RHIZOPLUS AZZAHRA penawar GOUT yang paling mujarab dlm Malaysia.


🌼WS/PM saya untuk HARGA PROMOSI = 013 7446292

🌼WS/PM saya untuk HARGA PROMOSI = 013 7446292

🌼WS/PM saya untuk HARGA PROMOSI = 013 7446292


"Nak cerita sikit. Saya adalah pengguna Rhizoplus Azzahra sejak awal tahun 2016. Puncanya saya mengalami sakit pada sendi pergelangan kaki dan sukar untuk sembahyang. Saya agak ini mungkin terseliuh sebab pada hujung Disember sibuk dengan macam-macam majlis kenduri ahli keluarga. Saya dok sapu dengan minyak panas selama 2 hingga 3 hari, tetapi kaki semakin bisa. Satu hari oleh kerana dah tak tahan, saya minta suami carikan tukang urut. Tapi En suami kata pergi jumpa doktor dulu dapatkan ubat tahan sakit.

Nak dijadikan cerita, doktor yang check saya pegang kaki saya. Dia kata, panas ni. Kemudian senyum-senyum. Bukan terseliuh tetapi gout. Saya yang tak pernah kena Gout pun terkejutlah...hihi, lepas tu makan ubat doktor tak baik jugak.

Pada esok harinya saya minta En suami carikan ubat yang paling mujarab sebab budak dah naik sekolah, mesti saya akan sibuk. Maka dia belikan RHIZOplus AZZAHRA ni. Makan sebiji dah terus boleh jalan. Tetapi masih rasa sengal kat sendi. Jadi hari kedua makan, dah boleh jalan hantar anak balik asrama. Hari ketiga dah boleh solat dengan selesa.

Alhamdulillah. Saya beli 3 kotak terus dan makan dengan istiqamah selama 45 hari tu...(1 botol ada 15 biji/kapsul). Lepas tu Gout dah hilang. Macam hilang terus. Walau makan seafood dan kekacang, saya rileks je. Sebab kat rumah ada stok herba RHIZOplus AZZAHRA.

Alhamdulillah..."


- [Pn Aynora Nur, May 2016, Johor]

Harga Promosi Terhebat Penawar Gout Rhizoplus Azzahra

HARGA ASAL: RM180-00
HARGA PROMOSI: RM140-00 
Tawaran harga KASIH SAYANG!! 
Jom pakat-pakat beli untuk kehidupan lebih ceria!!

Harga Promosi Terhebat Penawar Gout Rhizoplus Azzahra Harga Promosi Terhebat Penawar Gout Rhizoplus Azzahra Reviewed by Aynora Nur on 12:40 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.