Rhizoplus Azzahra Penawar Gout, Migrain & Resdung Paling Mujarab

Rhizoplus Azzahra Penawar Gout, Migrain & Resdung Paling Mujarab. Herba utk penyakit GOUT tanpa steroids. Kelulusan KKM-MAL14120001TC. Poslaju percuma ke seluruh Malaysia.

Untuk harga promosi yang sangat awesome, 
Taip "rhizo" dan hantar ke 013-7446292 / 017-7614969
Taip "rhizo" dan hantar ke 013-7446292 / 017-7614969
Taip "rhizo" dan hantar ke 013-7446292 / 017-7614969

Nak cerita sikit. Saya adalah pengguna Rhizoplus Azzahra sejak awal tahun 2016. Puncanya saya mengalami sakit pada sendi pergelangan kaki dan sukar untuk sembahyang. Saya agak ini mungkin terseliuh sebab pada hujung Disember sibuk dengan macam-macam majlis kenduri ahli keluarga. Saya dok sapu dengan minyak panas selama 2 hingga 3 hari, tetapi kaki semakin bisa. Satu hari oleh kerana dah tak tahan, saya minta suami carikan tukang urut. Tapi En suami kata pergi jumpa doktor dulu dapatkan ubat tahan sakit.
Nak dijadikan cerita, doktor yang check saya pegang kaki saya. Dia kata, panas ni. Kemudian senyum-senyum. Bukan terseliuh tetapi gout. Saya yang tak pernah kena Gout pun terkejutlah...hihi, lepas tu makan ubat doktor tak baik jugak.
Pada esok harinya saya minta En suami carikan ubat yang paling mujarab sebab budak dah naik sekolah, mesti saya akan sibuk. Maka dia belikan RHIZOplus AZZAHRA ni. Makan sebiji dah terus boleh jalan. Tetapi masih rasa sengal kat sendi. Jadi hari kedua makan, dah boleh jalan hantar anak balik asrama. Hari ketiga dah boleh solat dengan selesa.
Alhamdulillah. Saya beli 3 kotak terus dan makan dengan istiqamah selama 45 hari tu...(1 botol ada 15 biji/kapsul). Lepas tu Gout dah hilang. Macam hilang terus. Walau makan seafood dan kekacang, saya rileks je. Sebab kat rumah ada stok herba RHIZOplus AZZAHRA.
Alhamdulillah...
- [Pn Aynora Nur, May 2016, Johor] 




Rhizoplus Azzahra Penawar Gout, Migrain & Resdung Paling Mujarab

Rhizoplus Azzahra Penawar Gout, Migrain & Resdung Paling Mujarab

Rhizoplus Azzahra Penawar Gout, Migrain & Resdung Paling Mujarab

  • Penawar GOUT, Migrain dan Resdung paling mujarab.
  • Terbukti berkesan dalam 24 jam.
  • Produk pilihan no.1 di Malaysia.
  • Kapsul herba mengandungi 100% bahan organik.
  • Dijamin tidak mengandungi ubatan kimia atau dadah.
  • Telah lulus 2 kali ujian makmal KKM.
  • Kaedah rawatan tanpa pembedahan. Kini anda boleh menjimatkan kos rawatan anda.
  • Terdapat ribuan testimoni positif daripada pelanggan kami.


Harga Biasa = RM180 sebotol
Harga Promosi = RM140 sebotol
Anda jimat RM40 setiap botol


Untuk harga promosi yang sangat awesome, 
Taip "rhizo" dan hantar ke 013-7446292 / 017-7614969
Taip "rhizo" dan hantar ke 013-7446292 / 017-7614969
Taip "rhizo" dan hantar ke 013-7446292 / 017-7614969
Dan, kos penghantaran/ pos laju PERCUMA!!


Cara Pembayaran:


Ucapkan selamat tinggal kepada masalah gout, migrain atau resdung anda

Rhizoplus Azzahra Penawar Gout, Migrain & Resdung Paling Mujarab Rhizoplus Azzahra Penawar Gout, Migrain & Resdung Paling Mujarab Reviewed by aynora nur on 1:30 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.